- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Monells, Sant Sadurni de l’Heura-Cruïlles un tomb per l’Empordà
14 maig 2023
Diumenge 14 de maig
Aquest diumenge anem a fer un tomb per la plana Empordanesa, que a la primavera és un esclat de colors.
El groc lluminós dels camps de colça, el verd intens dels camps de blat esquitxats de roselles i una munió de flors multicolors als marges de camps i camins.
És una ruta fàcil de poc desnivell, però força interessant, ja que passa per tres petites poblacions d’origen medieval, que encara conserven l’encant de l’arquitectura tradicional empordanesa, Monells, Cruïlles i Sant martí de l’Heura. Per tres ermites romàniques i pel Priorat de Sant Miquel de Cruïlles.
En definitiva, una ruta fàcil, plena de racons amb encant i plens d’història i d’històries Però sobretot, per gaudir de l’esclat de la primavera.
Distància: 13,5 km
Desnivell: 180 m
SI VOLS VEURE FOTOS CLICA AQUÍ
Preus:
socis: 16€
*socis”30″: 15€
*socis “50”: 14€
No socis: 18€
*: persones que sumen 30 ó 60 dies d’activitat com a sòcies de Cordada.