Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Monells, Sant Sadurni de l’Heura-Cruïlles un tomb per l’Empordà

14 maig 2023

Diumenge 14 de maig

Aquest diumenge anem a fer un tomb per la plana Empordanesa, que a la primavera és un esclat de colors.
El groc lluminós dels camps de colça, el verd intens dels camps de blat esquitxats de roselles i una munió de flors multicolors als marges de camps i camins.
És una ruta fàcil de poc desnivell, però força interessant, ja que passa per tres petites poblacions d’origen medieval, que encara conserven l’encant de l’arquitectura tradicional empordanesa, Monells, Cruïlles i Sant martí de l’Heura. Per tres ermites romàniques i pel Priorat de Sant Miquel de Cruïlles.
En definitiva, una ruta fàcil, plena de racons amb encant i plens d’història i d’històries Però sobretot, per gaudir de l’esclat de la primavera.

Distància: 13,5 km
Desnivell: 180 m

SI VOLS VEURE FOTOS CLICA AQUÍ

+ FOTOS 

Preus:

socis: 16€

*socis”30″: 15€

*socis “50”: 14€

No socis: 18€

*: persones que sumen 30 ó 60 dies d’activitat com a sòcies de Cordada.

NORMES DE CANCEL·LACIÓ

Més informació

    Vols més informació o inscriure't?